Nieuws archief 2016

10-12-2016

Optreden tijdens kerstmarkt in Doesburg

Zangzaad maakt optreden tijdens kerstmarkt in Doesburg succes.
Het Dierens Mannenkoor heeft tijdens de gezellige kerstmarkt in Doesburg zich van haar beste kant laten zien. Het optreden heeft het publiek geholpen om in de kerstsfeer te komen.

Het was op 10 december druilerig weer. Alle deelnemers van de kerstmarkt hebben hun best gedaan om een gezellige sfeer te creëren. Muziek is bij uitstek een manier om in de kerstsfeer te komen. Het mannenkoor is graag ingegaan op de uitnodiging om haar kunnen te tonen. ‘s-Middags mocht men 2 keer optreden.
Er is gekozen om naast de klassiekers, zoals “White Christmas” en “Silent Night”, ook het Russische “Tebe Pojim” te vertolken.

Uit het applaus van het publiek bleek dat het optreden erg gewaardeerd werd. Mogelijk helpt het uitgedeelde zangzaad om mannen die graag een liedje zingen, eens een keer bij een repetitie aan te sluiten.
Ook bij de koorleden is enthousiast gereageerd. “Hier doen wij het voor” is een van de opmerkingen die gemaakt is.

Kortom een succesvol optreden voor publiek en het koor. Dit is een goede opmaat voor het kerstconcert van 16 december.